Tudtad, hogy Magyarországon csaknem a lakosság 2/3-a használja aktívan a Facebookot, 1/3-a pedig az Instagramot? Ekkora bázisról nem érdemes lemaradnod Neked sem! Egy kiüresedett, sivár közösségi média oldal szinte minden esetben bizalmatlanságot kelt a potenciális vásárlókban. Itt az ideje hát, hogy a Te vállalkozásod közösségi média felületét is feltöltsük rendszeresen tartalmakkal! Ha aktívan kommunikálsz a követőid felé, akkor sokkal szívesebben fognak tőled vásárolni, vagy igénybe venni a szolgáltatásodat. Légy őszinte magaddal! Te mikor posztoltál utoljára ezeken a felületeken? Ha nincs legalább hetente 2 poszt konzisztensen az Instagram, illetve Facebook oldaladon, vagy egyáltalán nem is vagy jelen még ezeken a felületeden, akkor vedd fel velem a kapcsolatot, és indítsuk el az aktív kommunikációt a célközönségeddel!
Gondoltad volna, hogy másodpercenként 40 ezer keresést indítatanak a Google-ben világszerte? És hogy körülbelül minden 3. ember aktívan használja a Facebookot? Neked sem érdemes kihagynod azt a lehetőséget, hogy minél gyakrabban megjelenj ezeken a felületeken. Pontos célzással, megfelelő hirdetésekkel, illetve ideális célközönség beállítással kimagasló megtérüléseket lehet elérni ezekkel a kattintásalapú hirdetésekkel. Ehhez azonban rengeteg mérés és tesztelés szükséges, amely sok időt és munkát vesz igénybe. A hirdetéseket folyamatosan optimalizálom, és minden hónapban riportálom számodra az elért eredményeket.
Neked van már feliratkozó adatbázisod? Milyen gyakran küldesz nekik levelet? A közösségi médián túl az email marketingnek is hatalmas ereje van az online térben. Egy jól beállított hírlevél stratégiával növelheted a márkád iránti bizalmat, illetve vásárlóvá konvertálhatod a nézelődőket. Ha rendszeresen kommunikálsz ezen a csatornán is a célközönségeddel, akkor nagyobb esélyed van rá, hogy a felhasználók befejezik a vásárlási folyamatot. Ráadásul itt tudathatod a feliratkozóiddal az éppen aktuális akciókat, sőt külön személyre szabott ajánlatot is kialakíthatsz számukra. Itt az ideje hát, hogy elkezdjük közösen felépíteni az email listádat, és rendszeresen ellássuk feliratkozóidat értékes tartalmakkal!
Ugyanezen vonalon elindulva a blogbejegyzések mellett sem mehetünk el szótlanul. A felhasználók 90%-a első látogatás alkalmával nem konkrét vásárlási szándékkal érkezik az oldaladra. Ekkor azzal tudjuk lekötni a figyelmüket, ha értékes tartalmakat nyújtunk számukra. Adhatsz tippeket, tanácsokat, illetve bemutathatod a tevékenységeddel kapcsolatos érdekességeket is. Ráadásul keresőoptimalizálás szempontjából is rendkívül előnyös, ha a vállalkozásoddal kapcsolatos releváns kulcsszavakra készülnek blogbejegyzéseket.
Rendszeresen monitorozod, hogy mit csinálnak a weboldaladon a felhasználók? Nagy hiba, ha nem, hiszen számos értékes adattól eshetsz el! Az online marketing egyik alapja a mérés, hiszen minden területet ennek megfelelően tudunk optimalizálni. Ehhez különböző webanalitikai rendszerekkel mérőkódokat kell elhelyezni a weboldaladban, hogy monitorozhassuk ezeket az adatokat. Ebben a Google rendszeréhez tartotó Analytics, illetve Tag Manager, valamint a Facebookhoz kapcsolódó Facebook Pixelt szükséges alkalmazni. Pontosan beállított mérésekkel pedig a weboldalt, illetve az online hirdetéseket is precízebben lehet menedzselni, éppen ezért elengedhetetlen a webanalitikai mérések pontos beállítása. Tudd meg te is, hogy mi miért történik a weboldaladon!
Nincs időd a webshopoddal foglalkozni? Nekem van! Elkészítem neked SEO optimalizáltan a termékleírásokat, illetve az új termékek feltöltését is vállalom. Saját webshop alapú vállalkozásom WooCommerce rendszerben működik, de az összes bérelhető webáruház motor kezelőfelületében kiismerem magam (Unas, ShopRenter, Shopify) Ezen felül átnézem a weboldaladat, és javaslatokat is teszek, hogy mit lehetne átalakítani a magasabb arányú konverziók érdekében. Ezen felül fizetett PR cikkek megírását is vállalom. Esetleg más elképzelésed van? Beszéljünk róla, hiszen lehet, hogy abban is tudok segíteni!
Tudtad, hogy Magyarországon csaknem a lakosság 2/3-a használja aktívan a Facebookot, 1/3-a pedig az Instagramot? Ekkora bázisról nem érdemes lemaradnod Neked sem! Egy kiüresedett, sivár közösségi média oldal szinte minden esetben bizalmatlanságot kelt a potenciális vásárlókban. Itt az ideje hát, hogy a Te vállalkozásod közösségi média felületét is feltöltsük rendszeresen tartalmakkal! Ha aktívan kommunikálsz a követőid felé, akkor sokkal szívesebben fognak tőled vásárolni, vagy igénybe venni a szolgáltatásodat. Légy őszinte magaddal! Te mikor posztoltál utoljára ezeken a felületeken? Ha nincs legalább hetente 2 poszt konzisztensen az Instagram, illetve Facebook oldaladon, vagy egyáltalán nem is vagy jelen még ezeken a felületeden, akkor vedd fel velem a kapcsolatot, és indítsuk el az aktív kommunikációt a célközönségeddel!
Gondoltad volna, hogy másodpercenként 40 ezer keresést indítatanak a Google-ben világszerte? És hogy körülbelül minden 3. ember aktívan használja a Facebookot? Neked sem érdemes kihagynod azt a lehetőséget, hogy minél gyakrabban megjelenj ezeken a felületeken. Pontos célzással, megfelelő hirdetésekkel, illetve ideális célközönség beállítással kimagasló megtérüléseket lehet elérni ezekkel a kattintásalapú hirdetésekkel. Ehhez azonban rengeteg mérés és tesztelés szükséges, amely sok időt és munkát vesz igénybe. A hirdetéseket folyamatosan optimalizálom, és minden hónapban riportálom számodra az elért eredményeket.
Neked van már feliratkozó adatbázisod? Milyen gyakran küldesz nekik levelet? A közösségi médián túl az email marketingnek is hatalmas ereje van az online térben. Egy jól beállított hírlevél stratégiával növelheted a márkád iránti bizalmat, illetve vásárlóvá konvertálhatod a nézelődőket. Ha rendszeresen kommunikálsz ezen a csatornán is a célközönségeddel, akkor nagyobb esélyed van rá, hogy a felhasználók befejezik a vásárlási folyamatot. Ráadásul itt tudathatod a feliratkozóiddal az éppen aktuális akciókat, sőt külön személyre szabott ajánlatot is kialakíthatsz számukra. Itt az ideje hát, hogy elkezdjük közösen felépíteni az email listádat, és rendszeresen ellássuk feliratkozóidat értékes tartalmakkal!
Ugyanezen vonalon elindulva a blogbejegyzések mellett sem mehetünk el szótlanul. A felhasználók 90%-a első látogatás alkalmával nem konkrét vásárlási szándékkal érkezik az oldaladra. Ekkor azzal tudjuk lekötni a figyelmüket, ha értékes tartalmakat nyújtunk számukra. Adhatsz tippeket, tanácsokat, illetve bemutathatod a tevékenységeddel kapcsolatos érdekességeket is. Ráadásul keresőoptimalizálás szempontjából is rendkívül előnyös, ha a vállalkozásoddal kapcsolatos releváns kulcsszavakra készülnek blogbejegyzéseket.
Rendszeresen monitorozod, hogy mit csinálnak a weboldaladon a felhasználók? Nagy hiba, ha nem, hiszen számos értékes adattól eshetsz el! Az online marketing egyik alapja a mérés, hiszen minden területet ennek megfelelően tudunk optimalizálni. Ehhez különböző webanalitikai rendszerekkel mérőkódokat kell elhelyezni a weboldaladban, hogy monitorozhassuk ezeket az adatokat. Ebben a Google rendszeréhez tartotó Analytics, illetve Tag Manager, valamint a Facebookhoz kapcsolódó Facebook Pixelt szükséges alkalmazni. Pontosan beállított mérésekkel pedig a weboldalt, illetve az online hirdetéseket is precízebben lehet menedzselni, éppen ezért elengedhetetlen a webanalitikai mérések pontos beállítása. Tudd meg te is, hogy mi miért történik a weboldaladon!
Nincs időd a webshopoddal foglalkozni? Nekem van! Elkészítem neked SEO optimalizáltan a termékleírásokat, illetve az új termékek feltöltését is vállalom. Saját webshop alapú vállalkozásom WooCommerce rendszerben működik, de az összes bérelhető webáruház motor kezelőfelületében kiismerem magam (Unas, ShopRenter, Shopify) Ezen felül átnézem a weboldaladat, és javaslatokat is teszek, hogy mit lehetne átalakítani a magasabb arányú konverziók érdekében. Ezen felül fizetett PR cikkek megírását is vállalom. Esetleg más elképzelésed van? Beszéljünk róla, hiszen lehet, hogy abban is tudok segíteni!
Tudtad, hogy Magyarországon csaknem a lakosság 2/3-a használja aktívan a Facebookot, 1/3-a pedig az Instagramot? Ekkora bázisról nem érdemes lemaradnod Neked sem! Egy kiüresedett, sivár közösségi média oldal szinte minden esetben bizalmatlanságot kelt a potenciális vásárlókban. Itt az ideje hát, hogy a Te vállalkozásod közösségi média felületét is feltöltsük rendszeresen tartalmakkal! Ha aktívan kommunikálsz a követőid felé, akkor sokkal szívesebben fognak tőled vásárolni, vagy igénybe venni a szolgáltatásodat. Légy őszinte magaddal! Te mikor posztoltál utoljára ezeken a felületeken? Ha nincs legalább hetente 2 poszt konzisztensen az Instagram, illetve Facebook oldaladon, vagy egyáltalán nem is vagy jelen még ezeken a felületeden, akkor vedd fel velem a kapcsolatot, és indítsuk el az aktív kommunikációt a célközönségeddel!
Gondoltad volna, hogy másodpercenként 40 ezer keresést indítatanak a Google-ben világszerte? És hogy körülbelül minden 3. ember aktívan használja a Facebookot? Neked sem érdemes kihagynod azt a lehetőséget, hogy minél gyakrabban megjelenj ezeken a felületeken. Pontos célzással, megfelelő hirdetésekkel, illetve ideális célközönség beállítással kimagasló megtérüléseket lehet elérni ezekkel a kattintásalapú hirdetésekkel. Ehhez azonban rengeteg mérés és tesztelés szükséges, amely sok időt és munkát vesz igénybe. A hirdetéseket folyamatosan optimalizálom, és minden hónapban riportálom számodra az elért eredményeket.
Neked van már feliratkozó adatbázisod? Milyen gyakran küldesz nekik levelet? A közösségi médián túl az email marketingnek is hatalmas ereje van az online térben. Egy jól beállított hírlevél stratégiával növelheted a márkád iránti bizalmat, illetve vásárlóvá konvertálhatod a nézelődőket. Ha rendszeresen kommunikálsz ezen a csatornán is a célközönségeddel, akkor nagyobb esélyed van rá, hogy a felhasználók befejezik a vásárlási folyamatot. Ráadásul itt tudathatod a feliratkozóiddal az éppen aktuális akciókat, sőt külön személyre szabott ajánlatot is kialakíthatsz számukra. Itt az ideje hát, hogy elkezdjük közösen felépíteni az email listádat, és rendszeresen ellássuk feliratkozóidat értékes tartalmakkal!
Ugyanezen vonalon elindulva a blogbejegyzések mellett sem mehetünk el szótlanul. A felhasználók 90%-a első látogatás alkalmával nem konkrét vásárlási szándékkal érkezik az oldaladra. Ekkor azzal tudjuk lekötni a figyelmüket, ha értékes tartalmakat nyújtunk számukra. Adhatsz tippeket, tanácsokat, illetve bemutathatod a tevékenységeddel kapcsolatos érdekességeket is. Ráadásul keresőoptimalizálás szempontjából is rendkívül előnyös, ha a vállalkozásoddal kapcsolatos releváns kulcsszavakra készülnek blogbejegyzéseket.
Rendszeresen monitorozod, hogy mit csinálnak a weboldaladon a felhasználók? Nagy hiba, ha nem, hiszen számos értékes adattól eshetsz el! Az online marketing egyik alapja a mérés, hiszen minden területet ennek megfelelően tudunk optimalizálni. Ehhez különböző webanalitikai rendszerekkel mérőkódokat kell elhelyezni a weboldaladban, hogy monitorozhassuk ezeket az adatokat. Ebben a Google rendszeréhez tartotó Analytics, illetve Tag Manager, valamint a Facebookhoz kapcsolódó Facebook Pixelt szükséges alkalmazni. Pontosan beállított mérésekkel pedig a weboldalt, illetve az online hirdetéseket is precízebben lehet menedzselni, éppen ezért elengedhetetlen a webanalitikai mérések pontos beállítása. Tudd meg te is, hogy mi miért történik a weboldaladon!
Nincs időd a webshopoddal foglalkozni? Nekem van! Elkészítem neked SEO optimalizáltan a termékleírásokat, illetve az új termékek feltöltését is vállalom. Saját webshop alapú vállalkozásom WooCommerce rendszerben működik, de az összes bérelhető webáruház motor kezelőfelületében kiismerem magam (Unas, ShopRenter, Shopify) Ezen felül átnézem a weboldaladat, és javaslatokat is teszek, hogy mit lehetne átalakítani a magasabb arányú konverziók érdekében. Ezen felül fizetett PR cikkek megírását is vállalom. Esetleg más elképzelésed van? Beszéljünk róla, hiszen lehet, hogy abban is tudok segíteni!